tilde-styles

Alla inlägg under maj 2013

Av tilde - 29 maj 2013 15:39

Har inte kunnat blogga för har inte haft nån telefon! Dessutom är det hur JOBBIGT! Som hällst att gå in på min ******* CP data! Så jahopp! Men nu är jag tillbaka i galla fall! Ses senare :) <3

Av tilde - 21 maj 2013 11:32

Nu är det Amanda som skriver. Vi har haft idrott! Hej då :)

Av tilde - 20 maj 2013 21:54

Tjeena! Tilde här. Idag har jag inte hunnit blogga! Först var jag i stallet och gav hästarna mat. Sedan mockade och så! Sen köpte jag ett par *jafrelcambel* skor ! (Mina dröm skor) som jag ska ha på på skolavslutningen mm! Sen var jag hur trött som hälls så åkte hem och la mig! Vilade vid tv en stund typ! Sen messade Jullan och frågade om det gick och va...så vi gjorde en massa grejur! Sen tog vi kort och lekte med brorsan på stustmattan och hade skit kul! Sen var jag slut och gick och la mig! Så nu ligger jag i sängen DÖD! Ont i halsen och huvudet och vill bara sova! Men skit samma! Bjuder på några bilder! :) <3<3. Failade BILDER!! XD

Av tilde - 19 maj 2013 19:15

Har inte hunnit blogga! Igår hade jag skit kul med Amanda Tina Hannah! Sen sovde jag och Amanda över tills idag! Sen idag då...kom Adina och vi var en stund. Vi cyklade i vattenpölar och blev dyngsur! Sen tittade vi på film och Damapde! Hahahah! Så nu sitter jag och väntar på mamma som ska hämta mig! Så tjabba!! :) <3<3

Av tilde - 18 maj 2013 21:09

Har skit kul med tjejerna nu!! Vi dampar bara LITE HAHA!! Nu Eurovision somgcontest?? så bye ???!!

Av tilde - 18 maj 2013 15:48

Nu jädrar! Ska ha skit kul nu med Amanda Tina och Hannah! Ska festa järnet asså!! Ne skoja! S

Ska snart till Amanda. Vi ska sova över och så kommet Tina och Hannah och vi ska titta på Euoro vision songcontest! JIPPIE ?. Jag har haft det skit kul med brudarna idag! Här kommer lite bilder :P ???.

Ha det skoj! Puss och kram bye ???

Av tilde - 18 maj 2013 11:53

Nu åker vi buss till Sapa ?? JIPPIE! Vet inte vad vi ska göra där men aja! Haha! ?? Ponnyridning mm! ?? :) :)

Av tilde - 18 maj 2013 11:32

Nu sitter vi här och käkar gratis tårta!vi väntar på tåget till Sapa Arena eller nått så shao!!??

Presentation


Tjeenare! jag är en drivande tjej genom livet! jag är 12 år och bara ÄLSKAR hästar. Har egna. Jag älskar också musik. ONE DIRECTION!! Och annat som dunk reggie mm! följ mig och häng med om min historia! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards